Detalii livrare

Detalii livrare Bricolight Expert S.R.L.

Transportul este gratuit pentru pentru comenzimai mari de 3000 ron . Oferta valabilă doar pentru livrările spre locații din România!

–  Livrarea comenzilor se face prin curier rapid.
–  Plata la livrare / ramburs: numerar, la primirea coletului; Coletul nu se va deschide înainte de a semna și de a plăti.
–  Livrarea comenzilor se va efectua în termen de 3-15 zile lucrătoare de la recepționarea comenzii in functie de disponibilitatea din stoc.

  1. Livrarea comenzilor care sunt pe stoc termen de livrare intre 3-5 Zile lucratoare.
  2. Livrarea comenzilor care nu sunt pe stoc termen de livrare intre 5-15 Zile lucratoare.
  3. Livrarea comenzilor speciale, scari de acces la pod rezistente la foc, ferestre de mansarda de evacuare a fumului , ferestre speciale intre 5-30 zile lucratoare
  4. Atenție coletele care sunt desfăcute ambalajele originale si sunt deteriorate nu se face retur
  5. Produsele care se fac prin comanda speciala nu se returneaza ( rulouri ferestre de mansarda, ferestre de mansarda , scari de acces la pod, etc)

La primirea comenzii, Cumpărătorul va verifica fiecare articol conținut în colet şi se va asigura că produsele corespund celor indicate pe factură și comenzii plasate. În cazul în care se observă orice nereguli, Cumpărătorul va contacta imediat departamentul de Relații Clienți pentru soluționarea acestora.
–  Cumpărătorul nu va prelua comanda în lipsa facturii. În cazul în care aceasta nu există, contactați imediat departamentul de Relații Clienți.
–  Produsele vor fi livrate prin curier la adresa menționată în comandă, între orele 09:00- 17:00 în zilele lucrătoare. Reprezentantul firmei de curierat va încerca să contacteze telefonic su via sms Cumpărătorul în prealabil. Vom oferi întotdeauna toate informațiile primite de la Dvs. în legătură cu adresa specificată pentru livrare și orice alte mențiuni făcute în momentul plasării comenzii in mod corespunzator.

Pentru orice nelamurire sau situatie vă rugăm să contactați departamentul Relații Clienți.
Momentan nu livrăm în afara teritoriului României.

In momentul receptionarii coletului , va rugam, inainte de semnare, sa verificati coletul de urme de lovituri. Daca acesta prezinta urme de lovituri, va rugam sa anuntati curierul inainte de semnare ca doriti ca pachetul sa fie deschis. Procedura in cazul acesta este urmatoare :

1. Se verifica coletul de urme de lovituri

2. Doar daca coletul prezinta urme de lovituri, se anunta curierul ca doriti deschiderea pachetului.

3. Dupa anuntarea curierului, se semneaza si se plateste rambursul.

4. De fata cu, curierul, se desface pachetul.

5. Daca produsele prezinta urme de uzura , curierul efectueaza un proces verbal in care se mentioneaza acest fapt, iar dumneavoastra veti fi despagubit pentru suma platita.

ATENTIE : nu vom primi reclamatii referitoare la produse deteriorate la transport fara procesul verbal creat de curier.

ATENTIE : inainte de deschiderea pachetului, trebuie platit rambursul.

SHOPPING CART

close